WOG: підсумки і стратегічні плани

Про новий АЗК. Мережа розширює свою присутність у столиці. Компанія WOG відкрила новий об‘єкт у Києві, за адресою вул. Стеценка, 21. Площа автозаправного комплексу складає 370 кв. м. На його території вже традиційно розташувалися WOG CAFE та WOG MARKET. Кількість паливороздавальних колонок – 6. Новинкою для більшості гостей комплексу стане поява різноманітних автомобільних послуг, зокрема, СТО та мийки.

«АЗК виконано в сучасному дизайні; використано передові технології будівництва. Об‘єкт – стильний, затишний, світлий. Він ніби оаза в цій частині міста», – розповідає Сергій Корецький, генеральний директор ВОГ РІТЕЙЛ. Місце й справді привабливе. Навколо практично відсутні заправні комплекси, кафе чи ресторани, у той час як транспортний потік достатньо інтенсивний; на додачу, поблизу розташована чимала кількість офісів та підприємств.

Підсумки-2016.  WOG став лідером імпорту нафтопродуктів. Так, наприклад, за 2016 рік з-за кордону ввезено 1,8 млн тонн пального якості Євро 5. Фактично, WOG забезпечує 26% ринку світлих нафтопродуктів України. Компанія незмінно піклується про якість пального – на АЗК WOG продовжують функціонувати мобільні лабораторії, які дозволяють водіям виконувати його перевірку за 20 різними показниками безпосередньо в точках продажу.

Ключовою подією для WOG у 2016 році став запуск ресторанних послуг на базі WOG CAFE у потягах Інтерсіті й Інтерсіті+. Важливим кроком стало також відкриття нових кафе сіті-формату і кава-пойнтів у Києві та Львові (усього 20 об’єктів). Це дозволило довести продажі кави у 2016 році до відмітки майже 21 млн філіжанок. «Уявіть, тільки щодня у WOG CAFE люди купують 65 тисяч кавових напоїв, з’їдають близько 20 тисяч хот-догів, понад 4 тисячі сендвічів і бургерів», – наводить вражаючі статистичні дані Сергій Корецький. За його словами, близько 6,5 тисяч співробітників WOG обслуговують понад 120 тисяч клієнтів щодня!

За минулий рік компанія реалізувала самостійно або долучилася до десятків соціальних, спортивних та культурних проектів. Так, за результатами кількох хвиль соціальної ініціативи «Дорога до серця» зібрано 2,5 млн грн. На ці кошти придбано необхідне медичне обладнання для інноваційних  хірургічних операцій у маленьких пацієнтів.

Сергій Корецький, генеральний директор ВОГ РІТЕЙЛ, підбиває підсумок: «2016 рік став для нас насиченим значущими подіями. Ми зробили важливі кроки для розвитку бізнесу у напрямку рітейлу: посилили кавовий і ресторанний сегменти, відкривши 20 закладів під брендом WOG CAFE: 6 кафе сіті-формату й 14 кафе у потягах Інтерсіті. До речі, проект Інтерсіті став знаковим не тільки для нас, але і для країни в цілому. Тепер усі знають, що їжа у потягу може бути смачною, доступною і якісною. Минулого року ми також приділили багато зусиль соціальним ініціативам. Наприклад, завдяки підтримці наших клієнтів і партнерів придбали медичне обладнання для кількох дитячих установ. Ми продовжуємо посилено розвивати паливний бізнес, щоб і надалі залишатися лідером. Наприкінці 2016 року було відкрито одразу три АЗК у м. Кременчук, і вже на початку нового 2017-го зустрів своїх перших клієнтів один з найбільших АЗК нашої мережі у місті Києві».

Про майбутнє. У планах компанії до 2020 року – збільшення кількості АЗК до 550 комплексів (нині їх близько 500) і встановлення газових модулів на 400 заправках мережі (сьогодні ними обладнано 241 АЗК). Крім того, за 2017 рік компанія планує встановити близько 300 зарядок для електрокарів, у тому числі до 30 модулів типу Supercharger.

У новому році за рахунок розширення парку мобільних лабораторій пильну увагу буде приділено посиленню контролю якості LPG. Цікава деталь: в Україні вперше з’явиться мобільна лабораторія перевірки якості газу.

Корпоративні плани щодо надання рітейл-послуг на новий 2017 рік лишаються незмінними. Мережа продовжить відкривати нові об’єкти формату сіті-кафе, поступово збільшуючи продажі кавових напоїв, розширюючи та вдосконалюючи меню.

———

Довідка

ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» керує мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, яка налічує близько 500 об’єктів по всіх областях України. Мережа автозаправних комплексів WOG – це найбільша українська монобрендова мережа АЗК на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Усі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE та WOG MARKET.

 

a!