Соціально-відповідальний готельний бренд MOI йде в Україну

Під керівництвом компанії DBI Hotel Management, яка є управлючою компанією готелю Ramada Encore Kyiv, втілюють проєкт унікального готелю MOI Житомир

Готель нового класу виконуватиме одразу декілька важливих функцій. Перше — це зупинка для якісного перепочинку з нічлігом і сніданками на шляху з Києва на захід України та Європу, а також місце проживання гостей під час спортивних змагань, друге — це повноцінний коворкінг для роботи. І насамкінець ­­­— це комфортне місце для сімейного відпочинку.

Готель буде мати офіційний рейтинг 3* за європейською системою оцінювання та пропонуватиме місця проживання бюджетного тарифу від 19 доларів, включаючи стандартні номери, напівлюкси та люкси, а також обладнані кухнею апартаменти, де можна проживати довготривало.

Готель буде повноцінно надавати послуги для бізнес-клієнтів із конференц-залами, якісним кейтерингом світого рівня та професійним обслуговуванням. Це простір, який буде відкритий для всіх — від Wayfarer* до Homies**. Номерний фонд пропонуватиме 145 кімнат у 4 категоріях, які можуть одночасно вмістити понад 350 людей.

MOI Work — це концепція коворкінгу, громадського та навчального центру, творчі студії для дітей, лаунж-кафе, паб і ресторан. MOI — це громада, а не типовий готель, функціональний та стильний простір, який повністю обладнаний для комфортної роботи та відпочинку.

Іранта Дюваж, операційний директор DBI Hotels & Resorts

Перебудування готелю здійснюватиметься з будівлі колишнього готелю «Житомир», який наразі не працює. Відкриття готелю заплановане на 4 квартал 2021 року.

«MOI — це бренд, який надає особливий рівень гостинності та дає можливість гостям зрозуміти баланс між робою та життям. Цільова група MOI — це молоді керівники та усі, хто шукає новий та унікальний досвід. Мене приємно надихає той факт, що я можу подарувати нашому місту щось неповторне, нове, стильне й сучасне, те, що сподобається житомирянам», — додав Борислав Розенблат.

Співзасновниця компанії «Фаворит Компані» Олена Розенблат зазначила: «Цей бренд захопив мене технічною підкованістю та функціональністю одночасно. З перших сторінок, я зрозуміла, що MOI — це саме те, що ми шукали».

Однією з особливостей є повна свобода архітектурних і дизайнерських рішень команди кожного проєкту MOI. Вони зобов’язані придумувати інноваційні рішення, дотримуючись лаконічності бренду, чіткості концепції, бюджету, технічних обмежень.

«Це соціально відповідальний бренд, що враховує інтереси суспільства, беручи на себе відповідальність за вплив діяльності на працівників, громаду та довкілля в усіх аспектах —  зменшення обсягів викидів вуглецю, обладнанням без вмісту рециклювання й утилізації відходів. Проєкт створить мінімум 100 прямих робочих місць, де 90% буде заповнено талантами з регіону», — прокоментувала Христина Серьожечкіна, директор DBI Hotels & Resorts.

«Ми будемо тісно співпрацювати з міською адміністрацією для підтримки молодих талантів, підприємців та молодих мам для підвищення кваліфікації та їхньої життєдіяльності, таким чином впливаючи на розвиток Житомирської області та України загалом», — зазначив Іранта Дюваж, головний операційний директор DBI Hotels & Resorts.

________________

*Wayfarer — гості, які зупиняються в MOI, постійно подорожують, бувають у різних місцях і є прямою протилежністю людям, нудьгуючим вдома.

**Homies — гості, які проживають недалеко від MOI і відвідують ресторани, бари, коворкінг, тренажерний зал або користуються іншими послугами готелю.

 

Читати також: ТОП-25 готелей світу від Tripadvisor

a!